sâmbătă, 7 februarie 2009

Îmi lipseşte...











Îmi lipseşte...îmi lipseşte perioada în care solicitam iniţiala tatălui cu tonul unei funcţionare plictisite...îmi lipseşte Ivan (puţin spre deloc, dar îmi lipseşte)...îmi lipsesc inimioarele verzi si floricelele confecţionate de Eli din pungile mele de cadouri, pe care mai apoi le lipea pe perete...îmi lipseşte mirosul(oribil,de altfel) de floricele pe care şi le făcea Bogdan când venea să se uite la film cu Laiu...îmi lipseşte...Petre...îmi lipseşte haosul care se instala uneori în 209...îmi lipseşte caşcaveaua de la 511...îmi lipseşte Cooos care nu vrea să-mi aducă aspiratorul...îmi lipsesc orele de râs dinainte de somn...CLAR îmi lipsesc şedinţele de karaoke..îmi lipsesc petrecerile din sala noastră secretă de petreceri...îmi lipsesc discuţiile în contradictoriu de la cazări(hehehe)...îmi lipseşte Allexa care îmi aducea j'adore-ul sau PeTocuri (hihi)...îmi lipseşte placa de întins părul a Laurei...îmi lipsesc nopţile pierdute pe la Lavi, învăţând... Îmi lipsiţi voi...Eli,Laiu,Allexa,Andreea,Lavi,Coos,Galben,Adi,Tavi,Emi...

UPDATE: Nu,nu l-am uitat pe Bogdan Clooney...

3 comentarii: